Cari Blog Ini

Kembali dari Dewan Peperiksaan




Assalamu'alaikum kpd semua pengunjung blog ini, terutamanya yang masih tak jemu-jemu menunggu saya mengemaskini blog ini. Terlebih dahulu saya meminta maaf. Kurangnya (atau tiada langsung) update dalam blog ini adalah disebabkan saya melalui 2 minggu peperiksaan akhir yang baru sahaja tamat. Alhamdulillah, dah lepas pun cuma nak tunggu result je.

Bagi mereka yang tak tahu lagi, saya mengikuti jurusan Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Awam UTM (sebab dahulu ATMA sebelum di naik taraf menjadi UPNM masih lagi dibawah seliaan UTM untuk program akademiknya). Sedar tak sedar, saya kini berada di tahun akhir (tahun ke-4) bagi semester 1. InsyaAllah tinggal 1 semester je lagi.

Berikut adalah subjek yang telah berjaya ditempuh sepanjang 2 minggu lepas:
07 Nov 08 - Environmental Management (3 kredit)
10 Nov 08 - Foundation Engineering (3 kredit)
18 Nov 08 - Civil Engineering Information System (2 kredit)
19 Nov 08 - Structural Analysis (3 kredit)

Bagi subjek yang tiada peperiksaan akhir:
1. Projek Sarjana Muda (PSM) - 2 kredit
2. Projek Amalan Professional (PAP) - 2 kredit

Jumlah kredit bagi semester ini adalah 15. Walaupun nampak sedikit, tapi beban kerja yang dialami sebagai seorang pelajar dan pegawai kadet membuatkan kami sedikit terasa kekurangan masa jika masa tak diuruskan sebaiknya. Biasa la, tak semua sempurna. Kadang-kadang kita tak dapat mengawal masa tetapi alhamdulillah kesemua 3 projek (termasuk Civil Info) telah selamat dihantar kesemuanya.

InsyaAllah, jika ada masa, saya akan tuliskan tentang event-event yang berlaku ni..sekian, jazakumullah~

0 komen:

Catat Ulasan

Pengikut Blog

Langgan

Masukkan emel anda untuk melanggan:

Dibawakan oleh FeedBurner