Cari Blog Ini

3 Hari Meletupkan Diri?



Assalamu'alaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua para pembaca. Ada satu pengumuman untuk dibuat. Selama 3 hari ini (dari 17 Okt 2008 - 19 Okt 2009) Zul akan ke Kem Asahan, Melaka untuk mengikuti satu kursus mengkaji kesan letupan terhadap struktur dan bahan binaan. Tapi jangan bimbang..Zul bukan nak meletup-letupkan sendiri la..Nampak cam ganas je kan, hehe..

Zul dan seorang kawan sekelas adalah antara 2 orang yang terpilih untuk pergi bersama-sama 15 orang pensyarah dari fakulti Kejuruteraan untuk ke kursus tersebut. Dua orang je pelajar.

Sebenarnya demonstrasi ujian dan kursus ini penting untuk mengkaji kekuatan bahan yang  kini sedang dikaji oleh beberapa orang pensyarah yang mengambil kajian Doktor Falsafah (PhD)dan juga kami sendiri untuk dimuatkan dalam laporan Projek Sarjanan Muda (PSM) bagi tajuk yang kami diambil.

Nak kata okey ke tak, tak boleh nak kata apa lagi. InsyaAllah, doakan kami selamat semua. Dengar kata tak tinggal dalam kem, tapi kat Gunung Ledang Resort. Dari apa yg dikata Penasihat Akademik kelas Zul la, Lt. Kol. Ir Dr Norazman. Dia tu seorang Jurutera professional dari Rejimen Askar Jurutera Diraja (RAJD)..~Memang dah lama admire nak jadi macam dia..he2.. InsyaAllah satu hari nanti..

Apa pun, disebabkan adanya kursus yang diikuti pelajar juga secara tiba-tiba ni, pengurusan masa Zul jadi kacau sedikit dengan kerja kursus dan projek berkumpulan yang masih belum siap. Fikir-fikir balik memang banyak kerja lain juga macam tugasan individu. Tapi benda seperti ni jarang dapat peluang nak ikut. Dengan banyak kerja ngan test nanti lagi. Takut tak sempat siap je semua ni.

Maaf kalau selama pemergian Zul ni, weblog ni tak dikemaskini dengan artikel yang Zul dah fikir banyak nak dimuatkan. InsyaAllah, jika ada masa Zul akan tulis lagi artikel tentang komputer dan banyak artikel Islam untuk dikongsi bersama..

2 komen:

Ainsya berkata...

Semoga semuanya berjalan lancar dan berjaya.. :)

Puteri Amna Balqies berkata...

Good Luck akak doakan semoga di permudahkan segala urusan..dan pulang dengan selamat..amin

Catat Ulasan

Pengikut Blog

Langgan

Masukkan emel anda untuk melanggan:

Dibawakan oleh FeedBurner