Cari Blog Ini

10 hari tanpa update



Assalamu'alaikum wbt dan salam sejahtera kepada para pembaca. Jika anda perasan, laman blog ini dah seminggu tak dikemaskinikan. Sejak dari 9 Disember yang lalu sehinggalah 21 Disember ini, saya terlibat dengan sukarelawan Sukan Universiti Asean 2008 (AUG2008) yang berlangsung di Kuala Lumpur di mana Malaysia sebagai tuan rumah. Jika anda tak tahu apa itu AUG, sila lawati laman web ini: http://www.aug2008.com.my

InsyaAllah, saya akan mengejar balik apa yang tertinggal selama 10 hari ini untuk di muatkan dalam blog ini. Artikel tentang aidiladha yang lalu di UPNM, AUG2008 dan pelbagai artikel lain dah pun dirancang untuk diletakkan selepas sahaja semua ini selesai. Tak lupa kepada sahabat dan pelawat yang bertanyakan soalan dan tutorial, akan saya turut letakkan selepas ini. Seribu kemaafan dari saya...Jazakumullah..~

4 komen:

Afham berkata...

bz tol zulhelmi..

nunu berkata...

dh abis aug ni, tuan jgn lupe kt yana ngan nadia tau...kalo nmpk kami, pggil la kami..blanje aiskrim...

Kapt Ir Dr berkata...

lepas ni adik2 junior awam ni kena tinggal kat cheras ulang alik kan..takde nk nampak nye...jaga diri la kat luar tu..takde orang nak kawal..

phiya87 berkata...

seorang yang menghargai masa,tahniah!

Catat Ulasan

Pengikut Blog

Langgan

Masukkan emel anda untuk melanggan:

Dibawakan oleh FeedBurner